Kulkukeskuksen puhelinpalvelussa edelleen ongelmia

Julkaistu: 2.7.2021 12.22

Kulkukeskuksen puhelinpalvelussa on valitettavasti edelleen ongelmia. Tämä on näkynyt muun muassa pitkinä odotusaikoina.

Olemme määritelleet kuljetuspalvelulle palvelutason, jonka mukaan Kulkukeskuksen asiakaspalvelu vastaa puheluihin keskimäärin alle 60 sekunnissa. Tällä hetkellä tämä ei ikävä kyllä toteudu, vaan keskimääräinen vastausaika on 5 minuuttia. Osa asiakkaista on joutunut odottamaan vastausta huomattavasti pidempäänkin.

Olemme kuitenkin puuttuneet asiaan ja palveluntuottajamme korjaa ongelmaa muun muassa resursseja lisäämällä.

Tilaukset voi tehdä myös sovelluksella

Voit tilata kuljetuksen myös älylaitteeseen ladattavalla sovelluksella tai netissä. Jos käytät näitä tilaustapoja, vältyt jonotukselta puhelimessa ja voit myös seurata auton saapumista karttanäkymästä. Jos et esimerkiksi näkövammasi takia pysty seuraamaan karttanäkymää, saat myös sovelluksessa ja netissä tiedon auton saapumisajasta tekstimuodossa.

Ohjeet tilaamiseen

  • Kulkukeskus